Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Epson Workforce WF-2510WF Review

hotabibber 29 december 2016, 270 views

Epson Workforce WF-2510WF

Uitstekende printer. Zeker voor de prijs die je betaald. Kan goed overweg met niet originele patronen. Nadeel is dat het heel soms voor komt dat je wel een minuut of twee moet wachten voordat hij werkelijk gaat printen.

Pluspunten

• Mooie prints
  • Goedkope inkt
  • Prima scans

Minpunten

• Soms heel erg traag reageren op printopdrachten

Scansnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
Inktverbruik Score: 4
Uitstekende printer. Levert goede prints af. Alleen de afdruksnelheid is de ene keer gewoon normaal (snel) maar de andere keer kan het soms best wel eens een minuut/ paar minuten duren voordat hij begint te printen. In het scherm staat dan afdrukken maar meer gebeurt er op dat moment niet. Maar na een tijdje komt hij wel.

Verder heeft de printer een prima wifi bereik.

De algemene beoordeling van deze printer is goed tot zeer goed, zeker gezien de prijs.

Voordeel van deze printer is ook dat dit model uitstekend overweg kan met niet originele inktpatronen. Die zijn te koop tussen de 20 en 25 euro voor wel geteld TIEN inktpatronen. Je krijgt dan 4 zwarte patronen en 2 patronen van iedere kleur.

Heb jij ook een Epson Workforce WF-2510WF?

Misschien is het ook handig om te vertellen wanneer hij traag is / begint, print je dan via USB, of via wifi, alleen bij plaatjes of ook bij platte tekst, vanaf een Windows pc, of een Mac, of een telefoon of tablet, of ..., of is het compleet willekeurig?
Ik heb een wat duurdere versie van deze printer en ben er ook zeer tevreden over. Misschien even handig om aan te geven waar je die specifieke inkt-deal vandaan hebt?
Ik weet niet of ik hier zomaar links naar andere bedrijven mag plaatsen?
Indien niet mogelijk mag het verwijderd worden.

Kijk maar eens op http://www.totaalinkt.nl en http://www.bol.com

De printer is bij mij aangesloten via een USB kabel. Ik print in hoofdzaak alleen platte tekst en niet of nauwelijks afbeeldingen. De traagheid is een volstrekte willekeur en nogmaals 9 van de 10 keer reageert hij gewoon snel, maar heel soms dus zeer traag. Dit is zowel vanaf Windows 7 als Windows 10 (dual boot pc). I 7 4790 processor, 16 gb geheugen.

Aanpassingen wegens verkeerde link: is niet totalinkt.nl maar totaalinkt.nl

[Reactie gewijzigd door hotabibber op 1 januari 2017 12:48]