1 review

MSI Gaming Series GT72S 6QE-1012NL

Specificaties 17,3" • 1920x1080 • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

MSI Gaming Series GT72S 6QE-1012NL Review

El Wobbello 29 december 2016, 471 views

MSI Gaming Series GT72S 6QE-1012NL

Geweldige notebook, precies zoals ik verwachtte! Veel opslagruimte, de nieuwste games op Ultra kwaliteit en super snel opstarten. Ik zou dit product zéker aanraden! Het is een monster notebook, voor de juiste prijs.

Pluspunten

• Geweldige geluidservaring
  • Gamen zonder lag dankzij Killer LAN
  • Mooi design
  • Snel opstarten door SSD
  • Grote opslagcapaciteit (1TB HDD)
  • Robuust
  • Stil
  • Steelseries keyboard

Minpunten

• Duur

Geweldige notebook, precies zoals ik verwachtte! De levering van MediaMarkt was uitmuntend goed; de verpakking liet niks te wensen over. Mijn vorige notebook kon The Division nog niet eens op low-settings draaien of hij crashte al. Deze MSI GT72S 6QE-1012NL draait dezelfde game op de allerhoogste settings als een tierelier. De eerste keer dat ik de twee ventilatoren echt hoorde blazen, deed ik het haast in mijn broek. Wat een overweldigend geluid. Een bijkomer is dat je met de Steelseries engine je toetsenbord volledig kan personaliseren naar hoe jij het fijn vindt om mee te werken. Er zijn default modes waarmee je kan werken, maar je kan ook alle toetsen zelf een eigen kleur geven. De HDD is 1TB groot en er zit ook 256GB aan SSD in. Persoonlijk gebruik ik die liever voor de OS en gooi ik mijn games bijvoorbeeld op de HDD. Kinderspel! Ik zou dit product zéker aanraden! Het is een monster notebook, voor de juiste prijs. Ik kreeg er overigens als goodie een hele mooie tas bij. Lekker stevig! Zo kan ik m'n nieuwe lappie veilig meenemen naar waar ik wil.

Heb jij ook een MSI Gaming Series GT72S 6QE-1012NL?