Specificaties 21,5" @ 1920x1080 (AH-IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG 22MP67VQ-P Zwart Review

Nollie Pollie 28 december 2016, 62 views

LG 22MP67VQ-P Zwart

Prima beeldscherm. mooi IPS panel en heel makkelijk te besturen. Geld zeker waard.

Pluspunten

• mooie dunne randjes
  • handige knop onder het beeldscherm om makkelijk te kunnen bedienen.
  • ooit voor een goede prijs gekocht voor wat je krijgt.

Minpunten

• poot is niet super mooi.

Het beeldscherm ziet er goed uit op de poot na. ik gebruik hem veel op dit moment en bevalt me goed. zeker een plus punt is de knop die er onder zit super makkelijk te gebruiken en je kunt snel naar een andere port switchen, bijv: Ik zit op mijn PS3 te spelen en als een potje is af gelopen switch ik snel over naar mijn pc om daar iets anders te doen zoals lekker tweakerren. Het beeld ziet er mooi uit door de dat het een IPS panel is. Als je er meer dan een beeldscherm wilt gaan gebruiken is dit ook een aanrader de randjes zijn namelijk super dun. verder heb ik niks te klagen er over en vind het een top beeldscherm. :)

Heb jij ook een LG 22MP67VQ-P Zwart?