Samsung UE55KU6400S Zilver Review

Gri77ie 26 december 2016, laatste update op 5 januari 2017, 481 views

Samsung UE55KU6400S Zilver

Op 23-12 gekocht. Mooi toestel. Makkelijk te installeren icm ci+ module voor ziggo geen problemen gehad. Moest alleen even zoeken waarom ik geen audio doorvoer had. Bleek de verkeerde hdmi aansluiting te zijn. RTFM dus. Tot nu toe geen negatieve punten gevonden.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • weinig spiegeling
  • werkt feilloos met mijn andere samsung apparaten

Minpunten

• voet loopt ver door naar achteren. Daardoor kun je de tv niet helemaal tegen de muur aanzetten.

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Zoals gezegd, moest ik nog even e.e.a. aanvullen. I.v.m. een grotere woonkamer in ons nieuwe huis voldeed onze 40 inch tv niet meer. Wel qua beeld maar hij was gewoon te klein. Dus op zoek naar een nieuwe tv. Uiteindelijke deze aangeschaft. Uiteraard eerst een aantal malen wezen kijken in diverse zaken en aangeschaft.

https://ic.tweakimg.net/images/member/original/1Cp7QuvCC4GIL09.jpeg :)

Zo krijg je m mee. Prima in je eentje te vervoeren.

Zoals ik al in de revieuw al meldde het min-punt, vind ik, de poten lopen redelijk ver door naar achteren waardoor je tv wel iets naar voren komt op het meubel. Ik vind het wel acceptabel maar toch. Genoeg aansluitingen. Werkt prima met de CI+ module.

Uiteindelijke setup waar ik erg blij mee ben. Goed beeld en alles is met 1 ab te bedienen. Ideaal. :)

Heb jij ook een Samsung UE55KU6400S Zilver?