Specificaties 55" Ultra HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung UE55KU6020 Zwart Review

Opa17Newbie 24 december 2016, 631 views

Samsung UE55KU6020 Zwart

Prima tv. Bij een goede bron een prachtig beeld. Bewegende beelden, voetbal bijv., vervagen wat. Ik weet niet hoe dat bij dure tv's is. Over het algemeen zeer tevreden over gebruiksgemak en beeldkwaliteit. Ook het geluid valt mee.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Apps
  • Installatie in minuten

Minpunten

• Kan platter
  • Plastic bezel, niet echt lelijk maar kan fraaier.

Prima tv. Bij een goede bron een prachtig beeld. Bewegende beelden, voetbal bijv., vervagen wat. Ik weet niet hoe dat bij dure tv's is, in winkels staan de demonstratie beelden per prijsgroep opgesteld dus kun je niets vergelijken. Ik geloof dat dit een probleem is bij veel, ook duurdere tv's.
Zeer tevreden over gebruiksgemak. Ook het geluid valt mee. Installatie in een paar minuten incl. Ziggo Horizon box aansluiten. Gekocht voor de minimum prijs in het prijsontwikkelingsoverzicht op tweakers, gewoon vragen bij een paar aanbieders of dat nog mogelijk is.
Had gehoopt dat de mediaspeler direct vanaf mijn netwerkschijf zou kunnen afspelen, maar dat schijnt niet te kunnen. Vraag mij af of dit bij andere tv's mogelijk is. Vanaf een direct aangesloten harde schijf moet wel mogelijk zijn maar heb in ik nog niet geprobeert. Netflix en Youtube werken prima via de app. De laatste gebruikt om wat UHD beelden te proberen: Prachtig!

Heb jij ook een Samsung UE55KU6020 Zwart?