Samsung Galaxy S7 32GB Zwart

Samsung Galaxy S7 32GB Zwart Review

Kpomp33 24 december 2016, laatste update op 24 december 2016, 649 views

Samsung Galaxy S7 32GB Zwart

Dit vind ik beetje te duur voor wat ze vragen, maar het is wel mooie telefoon.

Pluspunten

• Uiterlijk!
  • 32GB ( Er kan Mirco SD in! )
  • Vingerafdruk inlog!

Minpunten

• Camera defect

Na Samsung Galaxy S3 ben ik overgestapt naar deze S7 32GB Zwart, omdat bij S3 gestopt is met update. En ik wilde langer nieuwe telefoon, en ik heb met opzet gewacht tot S7 uitkwam, en zo heb ik hem gekocht.

In het begin was helemaal wauw enzo! Tot ik camera wilde gaan gebruiken voor het filmen, begon allemaal met ellende! Het beeld is niet zo goed, ik ervaar het dat beeld vaker hapert.

Ook heb ik Wenpod SP+1 en daar heb ik ook S7 daarop getest en ook het beeld hapert! Op pc zag het ook niet mooi uit. Dus heb ik S7 teruggebracht bij winkel en ze hebben het gemaakt, en ik kreeg telefoon terug en tijdens reparatie hadden ze ontdekt dat camera defect was en dat ik nieuwe camera kreeg.

Dus heb ik opnieuw geprobeerd en dat ging iets beter maar het beeld blijft nog steeds happeren.
En dat is niet mooi gezicht, zeker als je heel mooie filmpje wil schieten met bijvoorbeeld Wenpod SP+. Ik ben nog steeds niet uitgekomen hoe ik het beeld zo zuiver en mooi kan filmen zonder het schokkerig / happerende beeld.
Ik heb hoogste en laagste resolutie geprobeerd en helaas hetzelfde effect!
Dus met filmen wordt het niks met deze telefoon.

Ook mocht ik andere merk proberen en dat was Iphone en deze had ook hetzelfde probleem!

Framerate? Software? Instelling? Etc ik weet het niet.....

Op zich is telefoon erg mooi en snel , ik kan hem niet missen!
Alleen dus het camera , het beeld , filmen is het niks geworden tot iemand het verlossende oplossing heeft!

Heb jij ook een Samsung Galaxy S7 32GB Zwart?

Bent u misschien al erachter gekomen waarom? Bent u bij Samsung store geweest?