Motorola Nexus 6 64GB Blauw

Specificaties 5,96" • 2560x1440 (Quad HD) • 64GB - Bekijk alle specificaties

Motorola Nexus 6 64GB Blauw Review

klien78Newbie 21 december 2016, 264 views

Motorola Nexus 6 64GB Blauw

Groot en toch goed hanteerbaar. Mooi en degelijk. De trage camera is de enige minpuntje dat ik na 2 jaar gevonden heb.

Pluspunten

• Mooie vormgeving met degelijke kwaliteit
  • Prettig groot en helder scherm
  • Veel opslagruimte

Minpunten

• Trage camera functie

Met deze phablet is een tablet overbodig. Zeer prettig groot scherm maar toch prima te bedienen. Het went ook heel snel. Daarna vind je alle andere toestellen maar klein!
Erg prettig dat hij stock android is en dus niet allerlei overbodige apps van de fabrikant heeft.
Goede camera die echter soms wel wat traag is.
Met 64gb opslag en opties in de cloud heb je meer dan voldoende opslagcapaciteit.
Telefoon is helemaal in te richten naar je eigen smaak en wens. Ik doe er zo'n beetje alles mee. Agenda, foto's, navigatie, e-reader, spelletjes, sporten (Runkeeper en bike) social media, appen, Netflix en zo nu en dan bel ik er zelfs mee!

Heb jij ook een Motorola Nexus 6 64GB Blauw?