Microsoft Xbox One S 500GB + FIFA 17 Wit Review

Vaniska 21 december 2016, 577 views

Microsoft Xbox One S 500GB + FIFA 17 Wit

Pluspunten

• 4K
  • Controler
  • Design
  • Mogelijkheid streamen Windows 10

Minpunten

• Nog steeds vrij langzaam met opstarten
  • 500GB kan matig zijn

Randapparatuur Score: 4
Spelaanbod Score: 5
Multiplayer Score: 5
Multimedia Score: 5
Ik ben persoonlijk meer een desktop gamer maar wilde eigenlijk weer een keer een console. Ik heb in het verleden altijd een Playstation gehad maar gebruikte deze amper. Deze heb ik toen verkocht en na een paar maanden wilde ik weer een keer een console. Dit keer wilde ik echter een Xbox proberen. Tijdens de black friday acties heb ik een xbox one S 500gb met fifa en halo + 2 controllers gekocht.

Nu heb ik deze xbox een aantal weken en bevalt het verrassend goed.
Persoonlijk vind ik het design van de Xbox One S er heel strak uitzien, hij is vrij stil en is gemakkelijk te bedienen. Ook vind ik de controller fijner in de hand liggen dan die van de playstation maar ook dit is weer een persoonlijke kwestie.

Het enige wat mij opviel is dat het opstarten van de Xbox One S soms wel even duurt. Een pc met een SSD start bijvoorbeeld veel sneller op dan deze console. Maar misschien kan je het niet echt vergelijken met een desktop.
Ook vind ik 500gb wel enigszins matig. Achteraf gezien had ik misschien toch de 1TB variant moeten aanschaffen. Bij aanschaf van de Xbox One S krijg je namelijk 2 weken EA abbonement waar je verschillende spellen gratis kan downloaden. Ik merkte dat de harde schijf redelijk snel vol raakt als je een aantal spellen ge´nstalleerd heb.

Voor de rest een super console, ziet er mooi uit en werkt zoals het zou moeten werken. Ik ben er tevreden mee. De Xbox is zijn geld echt waard.

Heb jij ook een Microsoft Xbox One S 500GB + FIFA 17 Wit?