Specificaties Soundbar met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Yamaha MusicCast YAS-306 Zwart Review

jvoogdNewbie 21 december 2016, 1.111 views

Yamaha MusicCast YAS-306 Zwart

Gisteren aangesloten en heel tevreden. De bediening is eenvoudig en het geluid is prima. Voldoende tonen en bas. Je haren zullen er niet van gaan wapperen, maar je voelt het geluid. Al met al heel tevreden. Nu nog netjes ophangen onder de TV.

Pluspunten

• Heel eenvoudig aan te sluiten op de TV
  • Goed vol geluid

Minpunten

• Nog geen nadelen gevonden

Geluidskwaliteit Score: 4
Nu een echte platte TV in huis, en het geluid viel wat tegen. Dan toch maar opzoek gegaan naar een soundbar. Omdat ik ook mijn muziek in iTunes heb staan, wilde ik bij voorkeur een Airplay Soundbar. De keuze is vrij beperkt zonder extra apple TV's of Airports.

Vooral blij met de het synchrone geluid in combinatie met de andere speakers in huis. De kinderen zijn ook blij, want die kunnen ook heel simpel de speaker gebruiken via bluetooth .

Dat er geen HDMI aansluiting opzit is voor mij geen gemis. Met de meegeleverde optische kabel aangesloten op de TV en klaar. Geluid van de PS komt dan via die aansluiting op de soundbar.

Al met al heel tevreden. Nu nog netjes ophangen onder de TV.

Heb jij ook een Yamaha MusicCast YAS-306 Zwart?

Hoi,

Je hebt deze soundbar inmiddels een jaar in huis. Heb je al minpunten kunnen vinden?

Ik ben aan het oriŽnteren op een soundbar en heb deze de afgelopen dagen in de winkel eens flink hard gezet. Het geluid viel me 100% mee voor zo'n klein apparaat. Deze staat nu in ieder geval in mijn wenslijst...
Hallo sypie,

Ik ben zeker nog steeds blij met de aankoop. Zelf heb ik de bar aangesloten op de TV, maar gebruik deze eigenlijk het meest als airplay speaker, in combinatie met 2 WX 030 speakers. (ja, mijn muziek staat nog in iTunes. Ik ben nog niet over op Spotify).
Als surround systeem met de 2 WX 030 speakers (in de app aan elkaar gekoppeld) was het voor mij niet een hele groot succes. De audio vertraging was net te veel waardoor het opviel.
Maar als soundbar bij de TV is het zeker een goede aankoop. Zeker omdat er veel extra mogelijkheden zijn en je het systeem kan uitbreiden met bijvoorbeeld de WX 010 en WX 030 speakers om er een multi room systeem van te maken.

In ieder geval veel succes met je keuze.