Specificaties Soundbar met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Yamaha MusicCast YAS-306 Zwart Review

jvoogdNewbie 21 december 2016, 743 views

Yamaha MusicCast YAS-306 Zwart

Gisteren aangesloten en heel tevreden. De bediening is eenvoudig en het geluid is prima. Voldoende tonen en bas. Je haren zullen er niet van gaan wapperen, maar je voelt het geluid. Al met al heel tevreden. Nu nog netjes ophangen onder de TV.

Pluspunten

• Heel eenvoudig aan te sluiten op de TV
  • Goed vol geluid

Minpunten

• Nog geen nadelen gevonden

Geluidskwaliteit Score: 4
Nu een echte platte TV in huis, en het geluid viel wat tegen. Dan toch maar opzoek gegaan naar een soundbar. Omdat ik ook mijn muziek in iTunes heb staan, wilde ik bij voorkeur een Airplay Soundbar. De keuze is vrij beperkt zonder extra apple TV's of Airports.

Vooral blij met de het synchrone geluid in combinatie met de andere speakers in huis. De kinderen zijn ook blij, want die kunnen ook heel simpel de speaker gebruiken via bluetooth .

Dat er geen HDMI aansluiting opzit is voor mij geen gemis. Met de meegeleverde optische kabel aangesloten op de TV en klaar. Geluid van de PS komt dan via die aansluiting op de soundbar.

Al met al heel tevreden. Nu nog netjes ophangen onder de TV.

Heb jij ook een Yamaha MusicCast YAS-306 Zwart?