Specificaties Single core @ 1,67GHz - Bekijk alle specificaties

AMD Athlon XP 2000+ Tray Review

letatcest 11 april 2005, laatste update op 1 januari 1970, 267 views

AMD Athlon XP 2000+ Tray

Pluspunten

• Redelijk goed overclockbaar, zal nog een tijdje goed mee kunnen komen in combinatie met kwalitaitief goed materiaal.

Minpunten

• Is uitgefaseerd en daarom niet meer interessant.

Het is voor mij een goede processor gebleken, maar de proc. is al oud. In de twee jaar dat de proc. voor mij aan het werk is, heeft hij voornamelijk in overgeclockte modus gedraaid op 1833 Mhz. Dit kon gemakkelijk via de FSB alleen het vereist wel wat meer koellawaai.

Heb jij ook een AMD Athlon XP 2000+ Tray?