Specificaties 17,3" Polyester Rugzak - Bekijk alle specificaties

Dicota Backpack E-Sports 15-17.3 Zwart Review

N-ixNewbie 19 december 2016, 292 views

Dicota Backpack E-Sports 15-17.3 Zwart

Heel veel ruimte en mét een borstriem.

Pluspunten

• Heel veel ruimte
  • Borstriem

Minpunten

• Gaasvakken in het grote vak zijn ondiep
  • Zijvakken aan de kleine kant

Ik was op zoek naar een rugtas waar ik alles mee kan:
- dagelijks naar werk
- boodschappen (een dubbelvaks Eastpak vervangen)
- laptop meenemen naar vrienden/werk
- een dagje weg

Al hoewel ik pas alleen de eerste 2 acitiviteiten heb getest, ben ik ervan overtuigd dat de tas voor mij geschikt is.

Voor dagelijks naar werk, zocht ik een tas waar ik enerzijds wat klein spul in kwijt kan (zakmes, tandenstokers, pepermunt, etc) en aan de andere kant voldoende ruimte voor lunch.
Alhoewel de gaasvakken aan de binnenkant van het grote vak wat ondiep zijn, blijven mijn spulletjes er goed genoeg in zitten en kan ik overal goed bij.
Dat in het grote vak mijn lunch past, zal duidelijk zijn.

Voor boodschappen moet de tas veel ruimte hebben. Ook daar blijkt de tas aan te voldoen: de bodem van het grote vak is 5 literpakken breed en 2 diep. Ook de hoogte is enorm.

Bij de unboxing vond ik het schuim van het laptopvak dun aanvoelen. Deze blijkt echter vergelijkbaar met de bescherming van mijn oude Dell XPS rugzak.

Voor een dagje weg wilde ik een rugzak met borstriem. Deze zorgt er voor dat de tas niet aan je schouders trekt, maar op je schouders steunt. Dit maakt het dragen van een zware tas een kleine last.

Tenslotte nog wel een opmerking over de vakken aan de zijkant: ik zie niet in hoe Dicota vindt dat dat ruimte geeft voor een waterfles of paraplu. In zo'n vak past precies een (medium) telefoon en portemonee.

Conclusie:
Een fijne tas met genoeg ruimte voor een grote laptop én al je toebehoren.

Heb jij ook een Dicota Backpack E-Sports 15-17.3 Zwart?