Specificaties 360 cam, max 3840x2160 @ 24fps, wifi - Bekijk alle specificaties

Nikon KeyMission 360 Zwart Review

Tijgerhaai 18 december 2016, laatste update op 18 december 2016, 387 views

Nikon KeyMission 360 Zwart

De camera is inmiddels retour gezonden omdat deze niet voldeed aan de verwachtingen.

Pluspunten

• robuust gebouwd
  • 360 beeld

Minpunten

• kwalitiet opnames
  • prijs
  • gebruiksgemak

Beeldweergave Score: 1
Opnamekwaliteit Score: 2
Features Score: 3
Design & bouwkwaliteit Score: 4
Slechts een korte review omdat ik de camera inmiddels retour heb gezonden.

Op internet waren al wat reviews te vinden en daarbij werd aangegeven dat veel mensen moeite hadden om een verbinding op te zetten, ik heb daar geen problemen bij ondervonden. Dat deel verliep redelijk vlot.

De reden voor mij om de camera uiteindelijk retour te sturen was de kwaliteit van de foto's en film. Ik vond de foto's onscherp en wat blurry. De 360 filmpjes kwamen niet in de buurt van de promotiefilmpjes zoals op de site van Nikon zelf.

Daarnaast viel de bediening ook tegen, om hem met je telefoon te bedienen moest je eerst via bluetooth verbinding maken (dat ging wel automatisch) en daarna zette de camera zijn wifi aan en moest je met je telefoon via wifi verbinding maken. Niet handig voor een actioncam die je graag snel aan en uit wilt kunnen zetten.

Voor een product van 500,- had ik meer verwacht, indien dit product voor 100,- zou worden aangeboden zou ik hem nog niet kopen.

Heb jij ook een Nikon KeyMission 360 Zwart?

Dat klinkt wel ernstig. Is dat verbinding maken niet eenmalig traag? Of moet het elke keer op deze manier?