Apple iMac 20" 2008 2,40GHz Review
Met een SSD en 4gb ddr2-800 heb je het maximale te pakken wat je kunt upgraden aan deze machines. en dat is meer dan genoeg voor normale dagelijkse werkzaamheden!
Pluspunten
Gaat nog prima mee voor dagelijks werk stil Mooi, tijdloos ontwerp
Minpunten
max 4gb, meer kan niet.
Eindoordeel
Met een SSD en 4gb ddr2-800 heb je het maximale te pakken wat je kunt upgraden aan deze machines. upgraden is wel wat werk, maar niet moeilijk. als je dat gedaan hebt, kun je tot max el-capitan updaten (10.11.2) en heb je een erg fijne machientje aan deze dingen. met de 2400xt videokaart, of zijn opvolger, de 9400m, kun je nog prima dagelijkse dingen doen, zoals tekstverwerken, web-brouwsen, en gewoon werk.
Gamen is minder, maar gaat ook nog wel bij oude titels.
Ik vind het geweldige dingen, die na 8 jaar ( 2008/2016) nog lang niet op zijn. als je hem open maakt, verwacht wel stof, en maak hem goed schoon. Waarom geweldig? na 8 jaar nog up-to-date, voelt niet oud aan, en geeft voor een prikje de gehele apple ervaring. inclusief appstore, en een actueel OS.
een 8 jaar oude all-in-one, die na een ssd update en max 4gb geheugen echt lekker werkt, stil is en een mooi scherm heeft.
prijs is nu echt een prikkie, voor 200 euro koop je deze dingen. Wil je geen apple, windows draait ook prima, zelfs windows 10 nog.
Gamen is minder, maar gaat ook nog wel bij oude titels.
Ik vind het geweldige dingen, die na 8 jaar ( 2008/2016) nog lang niet op zijn. als je hem open maakt, verwacht wel stof, en maak hem goed schoon. Waarom geweldig? na 8 jaar nog up-to-date, voelt niet oud aan, en geeft voor een prikje de gehele apple ervaring. inclusief appstore, en een actueel OS.
een 8 jaar oude all-in-one, die na een ssd update en max 4gb geheugen echt lekker werkt, stil is en een mooi scherm heeft.
prijs is nu echt een prikkie, voor 200 euro koop je deze dingen. Wil je geen apple, windows draait ook prima, zelfs windows 10 nog.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Apple iMac 20" 2008 2,40GHz?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!