Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) - Bekijk alle specificaties

Epson Stylus SX105 Review

yannickie111 6 november 2009, 876 views

Epson Stylus SX105

Pluspunten

• prijs
  • snelheid (vooral in concept)
  • betrouwbaar
  • 4 gescheiden cartridges

Minpunten

• afdrukkwaliteit in concept
  • cartridges redelijk snel leeg

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 5
Inktverbruik Score: 3
Reden voor aanschaf

Ik heb deze printer een aantal maanden gekocht. Dit omdat de andere printer hier in huis met iemand mee op kamers ging ;). Het moest vooral een simpel goedkope printer zijn die gewoon doet wat hij moet doen.
Dus gewoon een simpele all-in-one. Voor mijn aankoop was ik al wel van mening dat ik geen hp meer koop, want daar zijn de cartridges naar mijn mening te snel van leeg.

Ervaring met deze printer

Ik heb zoals hierboven gezegd deze printer een paar maanden in bezit. Ik heb er goede ervaringen mee. Je kunt er gewoon heel simpel mee scannen, kopieren en printen, that's it.
Mijn ervaring is goed. Ik heb de afdrukkwaliteit standaard ingesteld op concept, en alleen zwarte inkt gebruiken (gewoon het slechtste en het snelste wat kon, en dus lekker zuinig :Y)).

afdrukkwaliteit

De afdrukkwaliteit is goed. Als je hem op het allerslechtste zet, dan is de kwaliteit niet helemaal je van het, maar goed genoeg om gewoon als klad te hebben. Echter, wil je het een beetje leesbaarder hebben, en gaat het om een belangrijk document of een werkstuk of zo dat je in moet leveren, met je de kwaliteit echt opschroeven. Op een betere stand kost het natuurlijk wel meer inkt en tijd om af te drukken.

Het is gewoon een simpele all-in-one die doet wat hij moet doen.

Heb jij ook een Epson Stylus SX105?