Toshiba Camileo P30 Zilver Review

dylan prinsNewbie 6 november 2009, laatste update op 6 november 2009, 2.912 views

Toshiba Camileo P30 Zilver

Pluspunten

• prijs
  • beeld

Minpunten

• te simpel menu.
  • foto niet erg scherp

Beeldweergave Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 4
Design & bouwkwaliteit Score: 4
ik heb hem gekocht op 6-11-2009 bij bol.com voor 180.-
ik ben erg tevreden met de camera in verband met de prijs is dit echt een goeie camera.
het geluid klinkt goed als je hem afspeelt via je computer of tv maar niet echt perfect als je hem op je camera terug wil kijken.
ik vind dat het menu opzich iets iets uitgebreider mocht zijn er zitten op de camera 6 knopjes.
1 voor opnemen, 1 voor foto maken, 1 voor in en uitzoomen, 1 voor volgende, 1 voor terug en 1 voor menu.
ik wilde eerst voor de P10 gaan maar hoorde dat die slecht geluid had dus ben maar voor de opvolger gegaan. en tot nu toe ben ik erg tevreden zeker een aanrader.
het beeld op de computer ziet er trouwens top uit op groot beeld. ook de software die is bijgeleverd is makkelijk te besturen.
alleen de foto's zijn op groot beeld niet erg sherp.

groetjes Dylan Prins

Heb jij ook een Toshiba Camileo P30 Zilver?

Beetje matige review, geen voorbeeld filmpjes ?
Wanneer je gaat filmen in een relatief rumourige omgeving heb je dan last van achtergrond ruis en is de spreker dan nog goed te verstaan?