Tweakers zegt: 8,5

Specificaties GF GTX 1060 (1280c) (1,62GHz), 6GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Asus ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING Review

OscarAnneSmit 13 december 2016, 208 views

Asus ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING

Goede, Snelle, Stille en mooie kaart.

Pluspunten

• Erg stil
  • Goede stabiele overclock
  • Velen opties voor de rgb lichtjes
  • Ondanks het een stille kaart is blijft hij koud
  • Groot maar niet tegroot
  • VR READY!!

Minpunten

• De power conector led

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Heb hier voor een 750Ti sc gehad kreeg allen niet genoeg fps, dus ik ging deze halen het is misschien niet de goedkoopste 1060 variant maar zeker een van de betere met een bijna stille preformance, goede overclock en enrom veel verschillende RGB mogelijk heden. Ik heb maar een probleempje met de kaart, want bij de 6 + 2 pin powerconector zit een klein ledtje die aangaat als de kaart voldoende elektrischiteit krijgt. Omdat ik een Phanteks Eclipse P400S heb met een glass sidepanel schijnt dat ledtje 'snachts eigenlijk te veel en te licht (ook als helemaal uit), de enige manier die ik ken is om de voeding uit tezetten, hoewel ik dat het lieft niet doe is het niet zo'n enorm groot probleem. De kaart is een van de beste vanrianten van de GTX 1060. Dit is zeker een aanrader!

Heb jij ook een Asus ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING?