Panasonic Lumix DMC-GX80 Body Zwart Review

REvandenBerg 11 december 2016, 486 views

Panasonic Lumix DMC-GX80 Body Zwart

Geweldig toestel in combinatie met Panasonic 14-42

Pluspunten

• Licht en handelbaar
  • Touch
  • 4K film en foto
  • Foto-kwaliteit

Minpunten

• Touchscreen beperkt draaibaar
  • Geen oplader

Uitbreidbaarheid Score: 5
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 4
Ben net begonnen met oefenen. Wat een geweldig toestel. Mijn Nikon D80 en Panasonic Lumix LX3 gaan in de verkoop. GX80 geeft betere fotokwalliteit dan mijn D80 met goede lenzen en zit kwa handelbaarheid dichter bij de LX3 dan de D80. Een van de beste features vind ik de mogelijkheid om een 4K foto-bestand te "schieten", in 1 keer een dozijn foto´s waaruit je de beste kunt kiezen.

Heb jij ook een Panasonic Lumix DMC-GX80 Body Zwart?