Creative Inspire T7700 (7.1) Review
ik heb deze set samen met een creative audigy 2 ZS gekocht voor mijn medion pc.....en ben er behoorlijk tevreden over. ALGEMEEN : vond dit een mooi 7.1 setje en dit paste goed bij mijn budget. heb deze set gekocht na het lezen van reviews e.d. GELUID : ik ben meer dan tevreden over het geluid wat deze speakers produceren. en de subwoofer heeft genoeg vermogen PRIJS : ik denk dat deze set een topper voor zijn prijs is. ik denk dat er altijd wel betere zijn maar dit is een behoorlijke vooruitgang op mijn oude speakers (standaard logitech) ik denk dat dit een aanrader voor iedereen is.....
Pluspunten
mooi geluid goede mediaspeler 2 redelijke games
Minpunten
geen THX tja....
Eindoordeel
ik heb deze set samen met een creative audigy 2 ZS gekocht voor mijn medion pc.....en ben er behoorlijk tevreden over.
ALGEMEEN : vond dit een mooi 7.1 setje en dit paste goed bij mijn budget. heb deze set gekocht na het lezen van reviews e.d.
GELUID : ik ben meer dan tevreden over het geluid wat deze speakers produceren. en de subwoofer heeft genoeg vermogen
PRIJS : ik denk dat deze set een topper voor zijn prijs is. ik denk dat er altijd wel betere zijn maar dit is een behoorlijke vooruitgang op mijn oude speakers (standaard logitech)
ik denk dat dit een aanrader voor iedereen is.....
ALGEMEEN : vond dit een mooi 7.1 setje en dit paste goed bij mijn budget. heb deze set gekocht na het lezen van reviews e.d.
GELUID : ik ben meer dan tevreden over het geluid wat deze speakers produceren. en de subwoofer heeft genoeg vermogen
PRIJS : ik denk dat deze set een topper voor zijn prijs is. ik denk dat er altijd wel betere zijn maar dit is een behoorlijke vooruitgang op mijn oude speakers (standaard logitech)
ik denk dat dit een aanrader voor iedereen is.....
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Creative Inspire T7700 (7.1)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Ik kan dit nou niet echt een diepte survey noemen. Ik had iets meer inhoud verwacht dan alleen mooi geluid. Hoe zit het bijvoorbeeld met de midden tonen? de hoge tonen? de instelbaarheid? wat was je budget? je referentiekader? etc etc. Ik hoop dat je nog het een en ander kan toevoegen./
oke doe ik...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
