Sony Bravia KD-49X8309C Zwart Review

Solution28 11 december 2016, 379 views

Sony Bravia KD-49X8309C Zwart

Ik had eerst een Philips 42 inch plasma, en was van plan om bij philips te blijven. een philips 43 inch tv gekocht als vervanger, maar deze viel tegen met betrekking tot beeld, geluid en ambilight feature. Philips retour, en nu de Sony. Beeld, Geluid en features zijn goed.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Android TV

Minpunten

• traag zappen
  • android tv moet nog volwassen worden

De Sony TV is goed te noemen met beeld, geluid en features. Beeld vind ik echt standaard goed (kleuren). geluid is acceptabel, niet top. De luidsprekers en behuizing zijn gewoon te klein om echt mooi vol geluid eruit te persen. Ik vind het geluid dan ook acceptabel. Features zijn goed, al vind ik het zappen in de digitale tv omgeving echt traag. Daarnaast knippert Anroid TV af en toe bij switchen tussen guide en tv bijv. Anroid tv moet nog volwassen worden.

Heb jij ook een Sony Bravia KD-49X8309C Zwart?

Bedankt voor de review! Ik zit naar deze tv te kijken, het minpunt wat je aandraagt over traag zappen baart me wel zorgen. Is dit bij het zappen door zenders? Of geld dit enkel voor het smarttv gedeelte? Kan je ook iets zeggen over hoe snel de tv opstart vanuit standby/uit?
Tsja..Inmiddels een aardige tijd in gebruik en heb mij een nieuwe methode van 'zappen' aangeleerd om dit issue te omzeilen, namelijk de guide functie. Even via de gids wat leuks uitzoeken en kijken maar. Ik hoor overigens dat meer TV's hier last van hebben. Het is vooral traag met zappen tuaaen zenders. Mijn advies zou zijn om even naar een winkel te gaan en daar In Real Life de 'zap' experience te beleven. Zet de tv gerust ook even uit en weer aan, booten gaat relatief snel, al blijft wifi bijv even achter, ook merk je dat android tv aan het loaden is op de achtergrond..ach, het blijft een TV en alles is acceptabel vind ik. Maar beleven is beter dan erover praten denk ik :-) Oja, als je toch in de winkel bent, beleef dan ook even beeld en geluid..dat wisselt ook tussen tv's. Vooral beeld is toch wel belangrijk. Geluid kun je oplossen met extra's! :-). Als je nog specifieke dingen wil weten hoor ik het wel. succes!