Specificaties 43" Ultra HD LCD TV met HDR en 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 43PUS6401 Zilver Review

Solution28 11 december 2016, 404 views

Philips 43PUS6401 Zilver

Ik had deze gekocht ter vervanging van mijn philips plasma 42 inch tv. Deze tv voldeed helaas niet aan mijn verwachtingen met betrekking tot beeld, geluid en ambilight feature.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• geluidskwaliteit
  • ambilight / ledjes positie

Het beeld was voor mijn gevoel nu opeens te klein ten opzichte van mijn oude plasma televisie. (uiteindelijk voor 49" gekozen). Het beeld was in "film" modes acceptabel met betrekking tot de kleuren, maar ook niet top.

De geluidskwaliteit was naar mijn idee echt niet acceptabel. Ik was natuurlijk wel verwend door een plasma televisie met echte luidsprekers onderin.

De ambilight ledjes zitten achterop de tv, maar zijn ook goed zichtbaar vanaf de zijkant. De ledjes zijn zo scherp dat het eigenlijk niet mooi/fijn is om naar te kijken.

Uiteindelijk gekozen voor een Sony 49" omdat het beeld beter was, geluid een stuk beter, acceptabel (maar nog steeds niet top..) en ambilight mis ik eigenlijk niet meer. De sony kent ook zn nukken (traag zappen bijv.), maar in dit segment moet je tegenwoordig enkele nukken accepteren lijkt het wel ....

Heb jij ook een Philips 43PUS6401 Zilver?