Acer Aspire V5-573G-54208G50aii

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 500GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire V5-573G-54208G50aii Review

jweetogh 10 december 2016, laatste update op 26 december 2016, 141 views

Acer Aspire V5-573G-54208G50aii

Dunne laptop met een mooie matte scherm. Aardig snel en je kan er dankzij de gt750m wat (oudere) spelletjes op spelen. Helaas is de support van Acer erg slecht. Driver updates downloaden is een ramp en er is echt wat meer kennis nodig. Hele slechte support van Acer. Matige accuduur.

Pluspunten

• Scherm
  • Presentaties
  • Relatiefdun

Minpunten

• drivers updaten ramp
  • Slechte support van Acer
  • accuduur

Dunne laptop die out of the box goed werkt. Wat bloatware op, maar die kan je verwijderen. Voelt solide aan.

Ik wil hierbij enkele dingen toelichten waar ik niet tevreden over was:

Support van Acer:

Ik heb op deze laptop na een tijdje een ssd geinstalleerd (msata). Daarna windows 10 'geflasht' naar de ssd. Ik denk dat er hier iets is verkeerd gegaan want mijn pc viel zomaar uit als hij in de slaapstand was,. Ook kreeg ik soms errors. Ik vroeg Acer of zij mij een usb-kopie van de originele windows 8 schijf konden sturen en dit kon alleen als ik er 40 euro voor wilde betalen wat ik absurd vond. Veels te hoge prijs, ik kan anderhalf keer een oem licentie van windows 10 kopen voor die prijs

Driver updates:

Je moet precies weten welke hardware je hebt en dan alleen die updaten. Je krijgt gewoon op de site van Acer een hele lijst voorgeduwd en uitzoeken maar. Erg weinig updates gekregen en het voelde gewoon nooit echt goed, na zo'n laptop te hebben gehad neig je toch wel naar een Macbook..

Accuduur:

3 uurtjes, erg kort dus.

Scherm:

Scherm is erg netjes en mooi, maar ik had mijn laptop laten vallen en het scherm deed het niet meer. Het repareren kostte 400 euro of zo iets wat ook erg prijzig is.

CONCLUSIE

Leuke laptop., vooral wanwege de specs, maar nooit meer een Acer voor mij vanwege de slechte support.

Heb jij ook een Acer Aspire V5-573G-54208G50aii?