Specificaties Soundbar - Bekijk alle specificaties

Sonos Playbar Review

neetNewbie 7 december 2016, 850 views

Sonos Playbar

Geluid niet oke en nog steeds niet met Android in te stellen. (Sonos app wel)

Pluspunten

• Ziet er goed en degelijk uit.
  • Met sub geweldig zuiver laag.
  • Eebvoudig met optisch aan te sluiten.
  • Tv aan, dan start Playbar ook automatisch op.

Minpunten

• Niet met Android instelbaar. (Mic functie)
  • Slecht hoog en plastic midden geluid.
  • Het geluid "komt er niet uit"

Geluidskwaliteit Score: 1
Mooi ding maar het geluid is erg ingenomen. Het komt er gewoon niet lekker uit.

Laatst kreeg ik wel een mail dat update 7.0 uit was. Ze hebben hier de EQ aangepast en het geluid zou beter en helderder zijn. Helaas heb ik de bar niet meer vanwege de matige geluidskwaliteit maar ik ben wel erg benieuwd of ze het geluid echt veel! hebben kunnen verbeteren. Het kan minimaal zijn omdat de speakers gewoonweg niet geschikt zijn om het weer te geven. Dat verklaart misschien ook dat de hoge tonen niet instelbaar zijn. Jammer hoor... De concurrent die ik nu heb is veel beter en veel goedkoper maar ook niet alles. Misschien kan iemand zijn bevindingen na de update hier laten weten.

Wie weet ga ik eens weer is voor de playbar maar het geluid moet dan echt veel beter zijn. De sub is overigens geweldig....

Dat Android met de microfoonfunctie niet werkt is echt een slecht punt. Ik heb niemand die met Iphone werkt. Allemaal Androiders.

Heb jij ook een Sonos Playbar?

Welke concurrent heb je? Ik ben nog opzoek naar een goed alternatief voor Sonos.
Zie het inderdaad als alternatief en nog veel voordeliger ook. De Sony HT-RT5. Ik heb alleen de demping achter de speakers aangepast om zo het soms ietwat plastic geluid te dempen. Helpt ook nog....
Klinkt erg goed met films. Dit geluid "komt er wel uit". Alleen de Bose Soundtouch 300 ben ik nog erg nieuwsgierig naar.

[Reactie gewijzigd door neet op 8 december 2016 12:59]