MSI Gaming Series GT70 0NC-027NL Review

r_AllocStarByte 7 december 2016, laatste update op 7 december 2016, 117 views

MSI Gaming Series GT70 0NC-027NL

Prima laptop, kwaliteit van het scherm is alleen ruk en MSI aftersales is belachelijk voor een laptop in deze prijsklasse.. Gebruik dit model nog tot heden (2012).

Pluspunten

• Snelle processor
  • Efficient cooling system

Minpunten

• MSI aftersales / servicedesk
  • Kwaliteit LCD paneel / scharnieren

Bij mij is de LVDS kabel na nog geen jaar stuk gegaan. Deze vervingen ze niet (dit was gebruikersschade volgens MSI, na veel bellen en mailen..) Vervolgens heb ik het scherm zo vaak open en dicht moeten maken om weer beeld te kunnen krijgen met de defecte kabel dat dit het scherm al naar zijn MTBF heeft gebracht (na nog geen half jaar oud te zijn). Dit omdat ik de laptop geen maand kon missen op dat gegeven moment. Door het vaker open en dicht hebben moeten maken van het scherm is het scherm in de hoek op een aparte manier gescheurd (heel erg apart). Volgens MSI was dit allemaal gebruikersschade, terwijl ik er bewijs van had (een video en foto's) en een splinternieuwe 1500 euro laptop! MSI verkoopt ook geen losse onderdelen aan PC shops.
Na veel gezeik is hij op advies van een PC winkel hier in de beurt retour gegaan naar MSI. Toen de laptop in Polen aankwam en ze mijn laptop onderzocht hadden kreeg ik een mooi prijskaartje voorgeschoteld.

250 euro voor een "NIEUW LCD paneel". Prima, het moet dan maar want ik wil geen namaak scherm van Ebay.. Laptop komt terug met de post uit Polen. Hun servicedesk zat trouwens ook in Polen, Nederlands verstonden de servicemedewerkers amper...

Laptop uit de doos gehaald, wat blijkt nu, hebben ze er een REFURBISHED!! LCD paneel erin gezet met STOF achter het scherm (diffuser film).

Dag MSI, nooit meer dus. Als een klant een laptop aanschaft van 1500 euro. Dan verwacht je kwaliteit en service. Krijg je mooi niet dus.

Heb jij ook een MSI Gaming Series GT70 0NC-027NL?