Samsung Galaxy S6 Duos 32GB Zwart - Reviews

Specificaties 5,1" • 2560x1440 (Quad HD) • 32GB - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S6 Duos 32GB Zwart Review

Ghostrider1987 5 december 2016, 167 views

Samsung Galaxy S6 Duos 32GB Zwart

Keurig toestel, snel, veelzijdig, strak design, voldoende geheugen!

Pluspunten

• Formaat
  • Snelheid

Minpunten

• Vingerafdruksensor
  • Batterij
  • Scherm gevoelig voor krasjes

Ik heb de Duo s6 tweedehands gekocht. Nieuw vind ik de prijzen absurd hoog. Vanwege zakelijk en privé gebruik kwam ik uit op een dual sim smartphone. Het mooie is dat je apart aan kan geven vanaf welke sim-kaart je wilt bellen, sms-en en mobiele gegevens wilt gebruiken.

Hij onthoud wel welke nummers je vanaf welke sim-kaart hebt gebeld en doet dit de volgende keer automatisch selecteren voor dat telefoonnummer.

Ik vind alleen het scherm toch wel gevoelig voor krasjes. Inmiddels wel een screenprotector en bumper op gezet.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S6 Duos 32GB Zwart?