Specificaties 200GB 3.5" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

WD WD2000JB, 200GB Review

Wolfboy 27 maart 2006, 492 views

WD WD2000JB, 200GB

Pluspunten

• De schijven zijn stil en betrouwbaar.

Minpunten

• Geen snelheidswonder maar wel acceptabel.

Wegens mijn goede ervaringen met WD heb ik ook voor deze set schijven WD genomen, en tot nu toe zeker zonder spijt.

De schijven werken inmiddels al ruim een jaar in een raid 5 (10 schijven) en raid 0 array (2 schijven) en hebben nog geen problemen gegeven.
Ook al zijn de schijven los niet zo verschrikkelijk snel merk je daar niet zoveel meer van in een raid array als deze.

Veel geluid maken de schijven ook niet, met alle schijven die in de computer zitten (13 op dit moment) hoor ik ze nog niet boven de ventilatoren van mijn cpu's uit (boxed opteron koelers)

Kortom, stabiele, stille schijven.

Heb jij ook een WD WD2000JB, 200GB?

Dat is wat ik waardeer in de WD schijven, stil en betrouwbaar. Het zijn geen snelheids monsters zoals de Maxtors die "vermoedelijk" daardoor uitvallen bij bosjes.

Heb zelf ook goede ervaring met WD en is zeker mijn favoriete merk. Er valt er wel eens uit, maar dat heb je bij elk merk.