MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC Review
Prima product voor een budget tot 200 euro. Fijn voor FullHD gaming met 60fps bij e-sport games en de wat lichtere games.
Pluspunten
Goede prestaties voor FullHD en e-sport games Geen extra voedingsaansluiting nodig Compact en zuinig GameStream ondersteuning
Minpunten
Fan draait altijd Ultra bij zware games (o.a. BF1) is vaak te veel voor deze kaart
Eindoordeel
Heb de kaart nu enkele weken in gebruik. Voor het doel waarvoor ik hem heb gekocht werkt hij prima. FullHD gaming, met name de iets oudere games en e-sport games draaien prima. Denk aan Overwatch met ruim 60fps op hoge settings.
Tevens werkt Nvidia GameStream met deze kaart. Bij een budget tot 200 euro is dit een goede aankoop geweest.
Tevens werkt Nvidia GameStream met deze kaart. Bij een budget tot 200 euro is dit een goede aankoop geweest.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (7)
Dit is een low-end kaart dus Ultra settings bij de meeste games ga je niet redden
reviews: Nvidia Geforce GTX 1050 (Ti): gamen voor weinig
Meh, GTA V en Witcher 3 op Ultra met ~45 FPS is niet slecht voor een "low-end" kaart
Laten we 't een mid-end kaart noemen, low-end is er de laatste tijd niet echt meer in de nieuwere series.
Meh, GTA V en Witcher 3 op Ultra met ~45 FPS is niet slecht voor een "low-end" kaart
Laten we 't een mid-end kaart noemen, low-end is er de laatste tijd niet echt meer in de nieuwere series.
Mid-range is een 1060 en die is toch aanzienlijk sneller
Kwestie van interpretatie, aangezien een 1050 TI het een stuk knapper doet dan een GTX 960 is 't gewoon een mid-end kaart imo.
Als jij er maar tevreden mee bent is het goed toch
Oh ik heb 'm niet, ik game zelf op een laptop 
Maar mijn mening is dat een kaart van 150-200 euro moeilijk low-end genoemd kan worden, gezien hij beter presteert dan de mid-end van de vorige generatie, dus dat wilde ik even melden
Maar mijn mening is dat een kaart van 150-200 euro moeilijk low-end genoemd kan worden, gezien hij beter presteert dan de mid-end van de vorige generatie, dus dat wilde ik even melden
[Reactie gewijzigd door Merethil op 25 juli 2024 19:45]
Feit is dat de huidige generatie mid-range en high-end gfx kaarten van het groene kamp te duur zijn .....geen concurentie...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn