Specificaties Tower/desktop met Ci3-4160 en 4GB ram - Bekijk alle specificaties

Medion Akoya P2228 D Review

Stefantk 28 november 2016, 467 views

Medion Akoya P2228 D

Goede all-round pc voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Zeer compleet verpakt
  • Mooie en compacte behuizing

Minpunten

• Soms wat luidruchtig

Features Score: 5
Ik heb deze PC nu 2 weken, en ben tot nu toe zeer tevreden over de prestaties. De computer start ondanks de afwezigheid van een SSD toch erg vlot op en is erg snel in dagelijks gebruik. Ook kunnen er veel games op gespeeld worden zonder lag. Onder andere Overwatch, Minecraft draaien soepel en zonder problemen.

Deze PC wordt geleverd met muis en toetsenbord in de doos. Beide zijn van goede kwaliteit, hoewel de muis wel wat gevoelig is voor vingerafdrukken. Ook zat er tot mijn verbazing een Wi-fi module in deze PC, wat niet stond vermeld bij de winkel waar ik hem kocht.

Het enige minpuntje is dat de computer bij langer intensief gebruik iets geluid maakt, maar het is niet storend als je een muziekje op de achtergrond hebt, of het geluid van je spel aan hebt staan.

Ik heb deze PC gekocht op mediamarkt outlet voor 335 euro. Voor dat geld is het een geweldige deal, hoewel de normale prijs van 479 euro ook scherp is, gezien de uitrusting en extra's van deze PC.

Al met al is dit een goede all-round pc, die zonder problemen alledaagse taken kan uitvoeren, en tegelijkertijd ook een spelletje kan draaien.

Link naar mediamarkt outlet: https://outlet.mediamarkt...ion-akoya-p2228-d-ID24113

Heb jij ook een Medion Akoya P2228 D?

Was je niet goedkoper uit geweest door zelf een pc te bouwen?