Rollercoaster Tycoon 3, Windows Review
Ik heb dit spel pas gekocht en heb er al een paar uur mee gespeeld. Ik heb de versies 1 & 2 ook, met alle extra's. Dit speel is zeer verslavend, zeker met de opties voor onbeperkt geld, en de nieuwe features, attracties, enz. Er is verder weinig over te zeggen, behalve dat mijn fans gaan draaien, niet normaal, maar vreselijk! Ik speel dit op mijn Dell Studio 15. Het spel zelf is niet erg origineel. Er zijn al honderden tycoon-spellen, en al zeker heel veel met pretparken. Verder een heel goed geluid. Sommige muziekjes zijn een beetje duf, maar je kunt er mee leven. Features: Het is net alsof je er echt in zit: nog een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=FU71grOq49g in graphics is het wel een goed spel, maar aangezien er al veel van dit...
Pluspunten
Features Mogelijkheden
Minpunten
Geen
Eindoordeel



Het is net alsof je er echt in zit:

nog een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=FU71grOq49g
in graphics is het wel een goed spel, maar aangezien er al veel van dit soort spellen zijn...
Wel een aanrader, maar niet als je eeen origineel spel wilt.
Edit 30-11-2009: Ik wacht nu op de uitbreiding: Soaked
Heb jij ook een Rollercoaster Tycoon 3, Windows?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (3)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn