Specificaties Tower, 8 interne bays - Bekijk alle specificaties

NZXT H440 Special Edition Review

anub1s17 25 november 2016, laatste update op 25 november 2016, 164 views

NZXT H440 Special Edition

Compact, mooi, stil, krap om een waterkoeling in te persen en cable management kan een nachtmerrie zijn schroeven lijken ook van boter.

Pluspunten

• Mooi
  • Klein (kom van een HAF-X af)
  • Stil

Minpunten

• word snel vuil
  • Schroeven/mobo standoffs zijn van boter
  • cable managing kan lastig zijn

Ik had eerst een HAF-X met een custom waterkoeling er in, na verloop van tijd vond ik deze behuizing te groot en de koeling zag er gewoon ouderwets uit.

vandaar dat ik voor deze kast ben gegaan en er over een maandje of 2 langzaam een rigid tubing waterkoeling in heb gezet.

vandaar zal ik vast ook de ervaring met plaats net iets slechter beleven omdat ik gewoon veel minder bruikbare plaats heb.

de kast bevalt zo eigenlijk heel goed maar ik heb toch wel met alle schroeven problemen gehad (buiten de thumbscrews die op de zijpanelen zitten) heb al 2 moederbord schroeven door gedraaid, 1 hdd cage bijde schroeven doorgedraaid, 6 hdd schroeven (en ik met maar 2hdd's 1ssd in gebruik) doorgedraaid en allemaal de schroefdraad van de schroef (op de moederbord schroeven na dat kunnen ook de standoff's zijn kost totaal geen kracht om ze door te draaien.

om iets in te doen (en dit zal hoofdzakelijk komen door de rigid tubing) is nogal een nachtmerrie 1 omdat ik de tubing niet aan de kant kan duwen en 2 omdat het rechterzijpaneel bijna niet meer past. heb een volledig modulaire voeding dus ik gebruik zo weinig kabels als mogelijk maar heb wel extention kabels voor me 24 pin stekker en 6/8 pin voor me 3d kaart van elk 45cm dus dat helpt ook zeker niet.

heb hem voor een 145 euro gekocht en op die prijs is het wel een zeer aantrekkelijke kast, afhankelijk van wat je er in van plan bent kan het een gewoon geweldige kast zijn of een uitdaging.

Heb jij ook een NZXT H440 Special Edition?

Reviews door de redactie