Specificaties Laser printer (Kleur) met WiFi en Ethernet - Bekijk alle specificaties

Samsung CLP-365W Review

signout 23 november 2016, laatste update op 23 november 2016, 63 views

Samsung CLP-365W

printkwaliteit is oke, log en groot apparaat, papierlade steekt uit, drum al defect na 2300 afrukken.

Pluspunten

• wifi

Minpunten

• drum snel defect
  • groot en log
  • papierlade steekt uit.
  • printkwaliteit gaat.

Inktverbruik Score: 2
Afdruksnelheid Score: 2
Afdrukkwaliteit Score: 3
Drivers en stabiliteit Score: 2
Deze printer schiet vaak in de storing. Bij vrijwel elk gebruik is er wel iets met de papierlade die er in en uit moet. Ook heeft die vaak een papierstoring. Maar het aller minste is de drum, die begeeft het op 50% van zijn levensduur al, buiten de garantie uiteraard. Helemaal zuur, ik heb net nieuwe toners gehaald...

Voor mij geen samsung meer, overigens ben ik zo pissig dat ik mij moreel verplicht voel verder ook geen producten meer van samsung aan te schaffen.

-- net gebeld met samsung: Kunnen helaas niks voor mij betekenen, pech dat ik dan ook nog nieuwe toners heb gekocht. Medewerkster vond het allemaal natuurlijk heel vervelend, dat dan weer wel.

Samsung bedankt!

Heb jij ook een Samsung CLP-365W?