Specificaties 5GHz WiFi-ac + 4G-router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Asus RT-AC1200G Plus Review

darknessblade 23 november 2016, 702 views

Asus RT-AC1200G Plus

Naarmate een kennis van mij een nieuwe router nodig had, heb ik hem deze aangeraden. Aangezien hij in het buitengebied woont, is het internet niet altijd even snel vanuit de provider, wat wel eens problemen wil geven met veel gebruikers

Pluspunten

• goed berijk
  • stabiel
  • asus QOS
  • veel gebruikers tegelijk

Minpunten

• instellen/ deactieren internet acces vergt restart

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Doordat hij wel eens veel mensen op bezoek, heeft wilde zijn oude router wel eens vastlopen (endgenius), dit kwam vooral door een software glitch die doordat hij niet vel va ntechnologie afweet. Niet gemakkelijk was op telossen was, dit is overgens ook bijna niet te vinden en moest via DOS gedaan worden.

De router die ik hem had aangeraden was een ASUS RT-AC1200G, aangezien dit een stabiele router is die veel bereik en stabiliteit heeft.

Bij veel mensen op bezoek wilde de router zonder ASUS QOS wel eens vastlopen/wegvallen omdat hij niet zo snel internet had, nadat ik voor hem QOS had ingesteld was dit probleem opgelost.

Heb jij ook een Asus RT-AC1200G Plus?