Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM Review

Raypie 20 november 2016, 176 views

Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM

Mooie lens, prettig bereik en mijn voorkeurslens voor standaard gebruik. Minder betrouwbaar dan wenselijk voor een L-lens

Pluspunten

• Bereik (24-105)
  • IS
  • Vaste diafragma
  • Minimale afwijkingen
  • Gewicht

Minpunten

• Bouwkwaliteit "err 01"

Fijne lens.

Helaas is de bouwkwaliteit een stuk minder. Ook bij mij de gevreesde "01 error". Genoeg over te vinden. Interne kabelboom kapot en daarvoor moet het gehele diafragma vervangen worden. Reken maar op 250 kosten Dat verwacht je niet bij een L-lens. Jammer.

Heb jij ook een Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM?