Specificaties 15,6" (1920x1080 IPS), 1,128TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

HP Omen 15-ax025nd Review

Keesknd 17 november 2016, laatste update op 17 november 2016, 775 views

HP Omen 15-ax025nd

Prima game laptop, degelijk en snel.

Pluspunten

• Snel door de i7
  • Mooie graphics door de GTX 965M
  • Verlicht toetsenbord
  • Draait goed mee met de games van atm

Minpunten

• Koeling produceert veel kabaal (tijdens gamen)

Beste allemaal,

Ik heb gekozen voor de versie incl. de NVIDIA GTX 965M kaart en de i7 en vervolgens voor de 15 inch. De 17 was namelijk een paar honderd euro duurder en dat vond ik een beetje te veel van het goede. De laptop kan namelijk ook aangesloten worden op een scherm via een HDMI kabel.

De laptop heb ik nu een week in gebruik, maar man man man wat een fijn dingetje.
De laptop is zeer snel met uiterst mooi beeld kwaliteit mede mogelijk gemaakt door de grafische kaart van NVIDIA. Het IPS scherm maakt het helemaal af, zwart is echt zwart.

Games van het moment kan deze laptop makkelijk aan (denk aan Witcher 3) op medium/high settings.

Enige minpuntje is dat als je aan het gamen bent de koeling van de laptop best veel kabaal maakt, een headset is daarom ook bijna noodzakelijk zou ik zeggen.

Al met al ben ik zeer tevreden over de laptop, ik kan weer een paar jaar vooruit.

Heb jij ook een HP Omen 15-ax025nd?

Duidelijk review, Inmiddels al weer een tijdje geleden dat deze review is geschreven, nu ben ik ook van plan om de HP Omen aan te schaffen. Hierbij mijn vraag of je sinds de aankoop tot heden nog enigszins last hebt gehad van de brouwkwaliteit.
Groet, Bram
Hoi Bram,

Nee, eigenlijk totaal niet. Ik ben nog steeds zeer tevreden over de laptop en daar bedoel ik met name de snelheid en grafische looks mee.
Enige wat een beetje meespeelt is dat de laptop gevoelig is voor vingerafdrukken, dit heeft denk ik te maken met de bouwkwaliteit.

Gr, keesknd
Goed om te horen want hij is besteld. :)
Bedankt voor het antwoord.
Gr. Bram
Tweakeraars,

@Cooblue is deze versie tijdelijk afgeprijsd.

laptopshop.nl/product/716773/hp-omen-15-ax025nd.html?ref=262286&label=22704-AGI-41329505168-ASI-172358720424-716773&gclid=CPyfncmahdICFZMy0wodwZgCog

1.169,-
Tot mijn teleurstelling is de laptop nu aanzienlijk afgeprijsd naar: 949.

Had ik nu maar een half jaar gewacht met de aankoop!..