Specificaties Tafelmodel koelkast met vriezer - Bekijk alle specificaties

AEG S91440TSW0 Review

Mister E 16 november 2016, laatste update op 18 december 2016, 234 views

AEG S91440TSW0

Zeer zuinige koelkast die na verloop van tijd de aanschaf prijs dubbel en dwars waard is. Koelt uitstekend en bouwkwaliteit is gewoon goed. Deur scharnierpunten zijn om te draaien.

Pluspunten

• koelt geweldig
  • groot
  • met vriezer
  • deur scharnierpunt omkeerbaar
  • vriesvak scharnierpunt omkeerbaar
  • zuinig (A+++)

Minpunten

• als deur scharnierpunt word omgedraaid zit de lichtschakelaar aan de verkeerde kant.

Energieverbruik Score: 5
Zeer tevreden met deze koelkast. Voor mijn 1 persoons huishouden meer dan voldoende. Ook voor 2 personen zeker geen gebrek aan ruimte. Koelt uitstekend! Ik heb mijn koelkast nu op stand 1 staan en alles is perfect koud. Wegens een gebrek aan thermometer kan ik niet controleren wat de exacte temperatuur is maar naar mijn mening is dit zeker voldoende. Bouwkwaliteit ook gewoon goed. De aanschafprijs is vergeleken met andere koelkasten misschien aan de hoge kant, maar dit verdient zich na verloop van tijd zeker terug met een A+++ model. Dit is voor mij dan ook een groot pluspunt omdat een Koelkast 24/7 365 dagen per jaar aan staat. Hier is dus de winst te behalen. Zowel de deur als de deur van het vriesvak zijn omkeerbaar qua scharnierpunt. Vind het wel jammer dat als je dit omdraait de lampschakelaar aan de verkeerde kant zit. Dit is ook niet om te draaien. Dit zou niet zo'n groot probleem zijn als ze een ander type schakelaar hadden gekozen. Met de huidige schakelaar lijkt het gewoon raar. Verder is deze koelkast zeker aan te raden. Zeker als je het scharnierpunt aan de rechterkant wilt hebben.

Ik zou voor gebruiksgemak een 5 sterren beoordeling hebben gegeven als ik niet telkens met mijn hand tegen de lichtschakelaar zou stoten als ik iets uit de koelkast probeer te pakken. zou graag willen dat deze schakelaar te verplaatsen was of dat een ander soort schakelaar gebruikt zou zijn.

Al met al een geweldige koelkast die zeker aan te raden is. Als je de deur aan de rechterkant laat zitten zijn er eigenlijk geen minpunten naar mijn mening.

op de foto is te zien hoe de schakelaar nu dus aan de verkeerde kant zit (alleen als je dus de deur naar links verplaatst)

Heb jij ook een AEG S91440TSW0?