Specificaties Rad. RX 470 (1,25GHz), 4GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Asus STRIX-RX470-O4G-GAMING Review

paco2013 15 november 2016, 297 views

Asus STRIX-RX470-O4G-GAMING

prima prestaties op 1920x1080 blijft goed koel en stil. kleine kaart wat hem uitermate geschikt maakt voor kleine behuizingen.

Pluspunten

• stil en koel
  • clockt goed

Minpunten

• clocked zich in stress test terug

Ik heb deze kaart gekocht ter vervanging van mijn gtx 970 niet zozeer omdat de gtx niet goed was maar meer vanwege dat ik gewoon een nieuwe kaart wilde.
na dat ik de doos open deed viel me op hoe klein de kaart wel niet is hij is in lengte maar 242mm.
na het inbouwen heb ik hem vergeleken met de gtx 970 in 1 benchmark en ik moet zeggen dat het me niet tegen valt.
Ik heb niet veel vergelijkings materiaal ik heb alleen een firestrike extreme custom gedraaid, de settings waren van de extreme versie maar de resolutie is ingesteld op 1920x1080
Ik had de gtx 970 overgeclockd naar 1309 op de core en op de mem 1903.
De rx 470 heb ik op mijn 24/7 overclock staan, 1320 op de core en 1750 op de memory.
De kaart word tijdens deze benchmark niet warmer dan 62 graden en ook het geluid valt reuze mee.

Heb jij ook een Asus STRIX-RX470-O4G-GAMING?

dus je hebt geupgrade naar een langzamere videokaart?