Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 5.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

MadCatz R.A.T. Pro S Review

Nollie Pollie 12 november 2016, 153 views

MadCatz R.A.T. Pro S

Gaming muis met veel programmeerbare knoppen en veel handige extra dingen zoals uitschuifbare achterkant/zijkant. en ziet er super vet uit!

Pluspunten

• Veel extra knoppen.
  • Fijn te verstellen naar hoe jij het wil door de verschuifbare zijkand en achterkant.
  • Ziet er super mooi uit.
  • Licht en makkelijk verschuifbaar

Minpunten

• Een beetje glad soms.

Ik heb deze muis net net gekregen en man wat een vette muis!
Je hand ligt er fijn op, ik zelf vind altijd dat Mad Catz muizen er niet confortabel uit zien maar dat valt reuzen mee.
Door dat alles goed verstelbaar is kun je hem precies naar jou eisen laten voldoen.
Heb je groten handen? geen probleem gewoon de achterkant een wat meer naar achter. Zit je duim te krom tegen de zijkant gewoon verstelbaar. Zelf vind ik het een hele fijne muis ook door de extra knoppen, aan de linkerkant zitten 3 knoppen een die er voor zorgt dat als je hem indrukt dat je DPI heel snel omlaag gaat hier door bijvoorbeeld in firstperson shooters is dat handig als je een sniper gebruikt hier door kun je namelijk dan heel precies mikken. verder zitten er dan nog 2 knoppen op die progammeer baar zijn maar die ook makkelijk in te drukken zijn. Boven op de muis zit dat nog een knop met drie DPI standen verder kun je op je linkerknop boven op drie lampjes zien branden voor de 3 DPI standen. Wat ook handig is dat je linker knop een soort van reling heeft dat er voor zorgt dat je vinger er niet zo snel afglijdt. Wat wel een puntje is ik zelf vind de muis wel glad waar door mijn ring vinger een beetje moeilijk ergens te plaatsen is maar dat is een klein puntje. verder vind ik de muis er mooi uit zien door de meerdere onderdelen die los van elkaar zitten maar wel confortabel voelen. Kort op samen gevat deze muis was het meer dan waart!

Heb jij ook een MadCatz R.A.T. Pro S?