Specificaties 40" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 40PFH4101 Zwart Review

MvdMeidenNewbie 10 november 2016, 620 views

Philips 40PFH4101 Zwart

Voor de prijs (283) is het een prima TV.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Goede bouwkwaliteit
  • Mooi beeld

Minpunten

• Geen smart TV
  • Slechts 2 HDMI poorten
  • Extreem slechte geluidskwaliteit

Prima bouwkwaliteit. Mooi beeld. Geen backlight bleeding kunnen ontdekken en een goede grey uniformity. De pootjes van de tv komen een beetje goedkoop over maar dit vind ik zelf geen probleem. Voor de prijs absoluut een goede TV. Wel lang moeten experimenteren voordat de kleuren goed waren. Ik heb de tv zelf op een kpn digitale ontvanger aangesloten via hdmi. Het lukte me niet om via de kabels zenders te vinden maar dit is voor mij niet nodig en ik heb hier verder geen moeite in gestoken. Verder is de geluidskwaliteit oprecht belabberd maar voor deze prijs kan je dat verwachten. Ik heb hem op een 5.1 set aangesloten.

Heb jij ook een Philips 40PFH4101 Zwart?

Game je wel eens? Hoe is de reactiesnelheid?
Niet heel regelmatig met console op tv maar volgens mij gewoon prima, nergens last van