Specificaties 5x Ethernet 1Gbps - Bekijk alle specificaties

D-Link DGS-1005D Review

mr01z0 23 oktober 2009, 2.573 views

D-Link DGS-1005D

Pluspunten

• niet duur
  • snel
  • klein
  • stil
  • degelijke behuizing

Minpunten

• bij mij valt hij soms zomaar in de 'stamdby' stand om er vervolgens niet meer uit te komen.

Features Score: 3
Ik heb deze switch nu ruim twee jaar en ik denk er eigenlijk over om een nieuwe (andere) te kopen. Op de een of andere manier springt deze switch soms zomaar in een soort standby stand waar hij dan niet meer uit komt. Wel hardstikke groen natuurlijk :?

Ik kan daarom deze switch niet echt aanbevelen, hij doet zijn werk wanneer hij wel aan is prima, alleen ik vindt het persoonlijk uiterst vervelend dat ik de stroom er af er toe af moet halen en vervolgens er weer op zetten omdat de switch weer uit is gegaan.

Heb jij ook een D-Link DGS-1005D?

Ik heb hier 2 van deze switches staan, en er werkelijk nog nooit een hik uit horen komen; in tegenstelling tot de routers van hetzelfde merk.

Ik denk dat je gewoon een kapotte te pakken hebt. RMA-tje misschien?
Ik heb ook problemen met deze switch, sommige computer uit het netwerk gegooid worden (MOET lan kaart weer uit en aan zetten) /release en /renew werken gewoon niet :S
En de snelheid kakt ook in, wel raar want hij staat 24/7 te knipperen dat er verkeer doorheen gaat.