Specificaties 3,1" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung S8000 Jet Zwart Review

hello74Newbie 22 oktober 2009, laatste update op 22 oktober 2009, 639 views

Samsung S8000 Jet Zwart

Pluspunten

• werkt snel, lekker klein toestel, goed telefoon netwerk signaal

Minpunten

• nog niets gevonden.

Ik heb via Rabo Mobiel de Samsung Jet gekocht omdat je er daar ook Navigatie via Route 66 voor West Europa er gratis bij krijgt. Dit krijg ik op een 4gb sd kaart. Ik betaal 15 euro per maand voor 75 minuten, 2 jaar.

de aanbieding staat op Rabomobiel.nl>>>

ik heb nog even gezocht hoe dat dan werkt op route66.com , dus ik ben benieuwd of het ook zo goed werkt als dat ze beloven, want ik vind het wel handig om op mijn telefoon deze navigatie te hebben als ik binnenkort ga snowboarden in oostenrijk.

Ik vind de bluetooth kwaliteit ook wel goed, het lijkt wel alsof Samsung daar toch veel meer tijd in stopt dan HTC, want mijn vorige telefoon haperde nog wel eens. Deze werkt goed op mijn Parrot MK6100 carkit en ook via mijn bluetooth dongle die ik op 400watt boxen heb aangesloten.

Heb jij ook een Samsung S8000 Jet Zwart?

maar 3 sterren voor algemene beoordeling en dan geen argumenten?
Hiervoor hebben ze de beperkte productreview uitgevonden! vul geen tekst in, alleen een beoordeling et voila