Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Modecom MC-9006 Review

burnoutpc 6 november 2016, laatste update op 6 november 2016, 155 views

Modecom MC-9006

Uiteindelijk is mijn oog gevallen op de Modecome MC9006. Erg goedkoop, de site van hun was ook erg cheap maar toch de gok genomen.

Pluspunten

• Typt fijn
  • Media controls (afgezien van forward, backward)
  • Backlight werkt goed
  • Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding
  • Soort van soft touch rubber coating, prettig gevoel

Minpunten

• Geen forward / Backward media controls
  • Keyboard mocht nog wat minder breed zijn

Een middag lopen zoeken naar een vervanger van mijn Everglide DKT keyboard. Dit is een aluminium compact keyboard met reguliere knoppen en een backlight. Erg fijn in gebruik, gewoon een numpad erop en media controls voor je geluid en muziek e.d.

Ga dan maar eens iets vinden wat enigzins in de buurt komt.... Ik wou ten eerste een keyboard die media keys had, daarnaast eentje die niet te groot zou zijn en een must moest backlight zijn.

Uiteindelijk zeer tevreden voor de prijs. Ja er zitten mediakeys op, nee je kan er geen muziek mee skippen enz, daarom maar global hotkeys gebruikt.

Formaat van het toetsenbord is gewoon conventioneel. Toetsaanslagen gaat gewoon fijn, ik gebruik het toetsenbord bv niet voor gaming. Backligh werkt ook prima en de prijs is helemaal top.

Heb jij ook een Modecom MC-9006?