Specificaties GF GTX 1080 (1,607GHz), 8GB GDDR5X - Bekijk alle specificaties

Palit GeForce GTX 1080 JetStream 8GB Review

SIII 5 november 2016, laatste update op 6 november 2016, 566 views

Palit GeForce GTX 1080 JetStream 8GB

Na veel custom cooled GTX1080 kaarten te bekijken, uiteindelijk bij deze Palit Jetstream terecht gekomen. Deze kaart heeft naar m'n mening de beste cooler en met 0db functie. Kaart blijft mooi koel zelf op full stress. Was op moment van aankoop één van de goedkoopste custom GTX1080 kaarten (649¤).

Pluspunten

• Fans!
  • Lage Temperaturen
  • 0db functie
  • Erg stil ook bij load
  • Backplate
  • Geen Coil Whine!
  • Potentiële Overclock
  • Copper Heatpipes

Minpunten

• 2.5 (3 slots) kaart
  • Duur (maar prijs/kwal ok)
  • Stickers op backplate (zie foto's)
  • Chrome afwerking krasgevoelig (reeds bij aankoop krassen)

Drivers en compatibiliteit Score: 5

Heb jij ook een Palit GeForce GTX 1080 JetStream 8GB?

Ik zie dat je een klacht hebt over het feit dat de chromen afwerking krasgevoelig is, maar bij mijn palit gtx 1070 super jetstream zat er een plastic velletje over het glimmende gedeelte en over de leds. Deze lijken er bij jou ook nog op te zitten. Misschien als je die eraf haalt valt die klacht ook nog eens weg. Ik ben het trouwens met je eens, heerlijk stil, koel en hij ziet er naar mijn mening ook prachtig uit (ookal hadden de leds wel iets feller gemogen).
Alles zat inderdaad onder de folie, daar onder zitten wel echter nog steeds krassen bij het wegnemen van de folie. Op foto's zou je die ook niet meer mogen zien want ze zijn verwijderd.
Mvg