Specificaties GF GTX 1070 (1,506GHz), 8GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G Review

timverdonschot 4 november 2016, 411 views

MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

Mijn GTX 970 had hier problemen mee op ultra bij sommige games, terwijl de GTX 1070 dit zonder problemen draait.

Pluspunten

• krachtig
  • up to date

Minpunten

• neemt 2 PCIE sloten in bezit

Ik heb deze kaart gekocht om mijn GTX 970 te upgraden, ik had een nieuwe monitor gekocht van Asus een 27 inch 1440p op 144hz monitor.
Mijn GTX 970 had hier problemen mee op ultra bij sommige games, terwijl de GTX 1070 dit zonder probleme draait.
Je moet wel beschikken over 2 losse PCIE voedingkabels, 1x 6 pin en 1 x 8 pin.
De kaart is zeer krachtig en kan de meeste high end games draaien op max graphics.
enige nadeel van de kaart vind ik dat de kaart 2 sloten in bezit neemt.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G?

Reviews door de redactie

Je 970 nam toch ook 2 sloten in beslag ;)
Klopt, maar ik gebruik het meer als een verbeter punt in de toekomst, aangezien ik geen ander minpunt kan bedenken haha.