HP ScanJet G4010 Review
Wat is de doos zit is bij Hp op de site wel te vinden dus daar hoef ik hier niet echt op in te gaan denk ik zo, foto's zijn met tante google ook wel te vinden.
Ik heb een oude HP Scanjet 5P, die is al zeker 15 jaar oud maar deze is sneller dan de G4010, voordat de 4010 eens opgewarmd is en je een voorbeeld scan hebt en dan eens eindelijk een scan hebt ben je erg veel tijd verder.
De kwaliteit van de scanner is best goed kwa kleuren enz maar de software die er bij zit is treurig, het automatisch omkaderen werkt niet eens fatsoenlijk waardoor je alles met de hand moet doen, even snel contrast aan passen zoals bij de presicionscan software mogelijk was is ook niet mogelijk.
Dia's inscannen gaat ook maar ook erg traag en ook daar werkt...
Pluspunten
goede kleuren
Minpunten
traag, waardeloze software
Eindoordeel
Wat is de doos zit is bij Hp op de site wel te vinden dus daar hoef ik hier niet echt op in te gaan denk ik zo, foto's zijn met tante google ook wel te vinden.
Ik heb een oude HP Scanjet 5P, die is al zeker 15 jaar oud maar deze is sneller dan de G4010, voordat de 4010 eens opgewarmd is en je een voorbeeld scan hebt en dan eens eindelijk een scan hebt ben je erg veel tijd verder.
De kwaliteit van de scanner is best goed kwa kleuren enz maar de software die er bij zit is treurig, het automatisch omkaderen werkt niet eens fatsoenlijk waardoor je alles met de hand moet doen, even snel contrast aan passen zoals bij de presicionscan software mogelijk was is ook niet mogelijk.
Dia's inscannen gaat ook maar ook erg traag en ook daar werkt het automatisch kaderen niet goed.
Kortom door waardeloze software een erg slecht bruikbaar product een die de naam HP zeker niet waard is en al helemaal niet voor de 150+ euro klasse.
deze review had ik ook al op alternate proberen te plaatsen maar die wordt blijkbaar geweigerd, zeker niet goed voor de verkoop.
conclusie, in mijn boek de miskoop van het jaar.
Ik heb een oude HP Scanjet 5P, die is al zeker 15 jaar oud maar deze is sneller dan de G4010, voordat de 4010 eens opgewarmd is en je een voorbeeld scan hebt en dan eens eindelijk een scan hebt ben je erg veel tijd verder.
De kwaliteit van de scanner is best goed kwa kleuren enz maar de software die er bij zit is treurig, het automatisch omkaderen werkt niet eens fatsoenlijk waardoor je alles met de hand moet doen, even snel contrast aan passen zoals bij de presicionscan software mogelijk was is ook niet mogelijk.
Dia's inscannen gaat ook maar ook erg traag en ook daar werkt het automatisch kaderen niet goed.
Kortom door waardeloze software een erg slecht bruikbaar product een die de naam HP zeker niet waard is en al helemaal niet voor de 150+ euro klasse.
deze review had ik ook al op alternate proberen te plaatsen maar die wordt blijkbaar geweigerd, zeker niet goed voor de verkoop.
conclusie, in mijn boek de miskoop van het jaar.
Beoordeel deze review:
