Specificaties 27" @ 3840x2160 (Ultra-HD) (AH-IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

LG 27UD58-B Zwart Review

speedyxvn 31 oktober 2016, laatste update op 31 oktober 2016, 397 views

LG 27UD58-B Zwart

Goede monitor

Pluspunten

• Goede contrast
  • Niet lastig de ogen

Minpunten

• Backlight bleeding
  • Groter zou beter zijn geweest

Een goede monitor voor de prijs. Ik wilde mijn FHD 23 inch TN-scherm te vervangen. Ik was een beetje dom als ik kocht deze 4k screen toen realiseerde ik me misschien niet de hardware om te rijden hebben. Gelukkig Ik bezit een Skylake Ultrabook met Displayport en het werkt geweldig, uiteraard alleen voor kantoor / programmering, geen gaming. Mijn ogen duurde het enige tijd om te wennen aan, maar de enorme ruimte op het scherm is super goed.

Heb jij ook een LG 27UD58-B Zwart?