Samsung Galaxy S7 32GB Zwart

Samsung Galaxy S7 32GB Zwart Review

Jasperverduijn 30 oktober 2016, laatste update op 30 oktober 2016, 418 views

Samsung Galaxy S7 32GB Zwart

Zeer fijne telefoon, ik bezit 'm nu een paar maanden en heeft tot nu toe altijd perfect gewerkt. Lekkers snel én in een heeeulll mooi jasje.

Pluspunten

• Accuduur
  • Waterdichtheid
  • Opslag
  • Camera
  • Design

Minpunten

T.o.v. van de S6 is het voor mij zeker een verbetering, met name de batterij houdt het veel beter uit dan de S6, ook de waterdichtheid vind ik weer fijn om terug te zien. Na de S5 in bezit te hebben gehad is dat namelijk iets wat je toch stiekem wel mist, want ik kan nu weer elke ochtend onder de douche luisteren naar Earth, Wind & Fire :p.

Kortom, gewoon kopen!

Heb jij ook een Samsung Galaxy S7 32GB Zwart?