Intenso Memory 2 Move USB 3.0 Zwart 500GB Review

Azbest 26 oktober 2016, 253 views

Intenso Memory 2 Move USB 3.0 Zwart 500GB

Super product! Doet uiteindelijk meer als ik had verwacht. Na een aantal weken 24/7 backups gedraaid te hebben, is hij niet één keer vastgelopen of uitgevallen.

Pluspunten

• Uitstekende connectiviteit
  • Erg betrouwbaar
  • Ingebouwde accu
  • Eenvoudige configuratie interface

Minpunten

• Beperkt netwerk beheer
  • Kort USB snoer

Kwaliteit voeding Score: 5
Super product!

Ik had deze voor een klant gekocht, waar een centrale plek voor backups moest komen. Doet uiteindelijk meer als ik had verwacht er zit een accu in zodat hij stand alone voor een paar uur kan draaien. Dit is toevallig ook erg handig als er om wat voor reden stroomuitval is.

Bediening en installatie is eenvoudig, het enige wat ik mis is de mogelijkheid om extra gebruikers toe te voegen. Je bent of administrator of gebruiker.
De webinterface is mooi vormgegeven, overzichtelijk en reageert vlot. De configuratie mogelijkheden zijn voornamelijk gericht op de connectiviteit.

Na een aantal weken backups gedraaid te hebben, is hij niet één keer vastgelopen of uitgevallen. De betrouwbaarheid is daarmee naar mijn mening zeer goed te noemen, vaak zie je bij dergelijke consumenten producten als deze dat je ze om de zoveel tijd moet herstarten (power cycle).

Heb jij ook een Intenso Memory 2 Move USB 3.0 Zwart 500GB?