Tweakers zegt: 8,5

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB - Bekijk alle specificaties

LG Nexus 5X 32GB Zwart Review

Robb3rt 26 oktober 2016, 276 views

LG Nexus 5X 32GB Zwart

Lekker vlot snel toestel, LG kan alleen nog wel wat aan hun bouwkwaliteit doen!

Pluspunten

• Lekker snel
  • Fingerprint-reader

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Ik ben zelf al een lange gebruiker van Android, altijd erg fan geweest van de Nexus serie i.v.m de lekkere cleane Android. Dit toestel stelt mij daarin zeker niet teleur.

Toestel gebruik ik nu bijna een half jaar, software matig heb ik totaal geen opmerkingen gewoon in 1 woord ; TOP!

De bouwkwaliteit van dit toestel valt me alleen wel erg tegen, ik heb nu al 2 keer de glazen cover van de camera defect gehad (2e keer na 1 dag na reparatie van de 1e keer)

Al met al zal ik daardoor dit toestel niet al te snel aanbevelen vanwege de bouwkwaliteit..

Heb jij ook een LG Nexus 5X 32GB Zwart?

Meer advertenties