Samsung Syncmaster 223BW Zwart Review

Brd-Rec 27 oktober 2010, laatste update op 27 oktober 2010, 934 views

Samsung Syncmaster 223BW Zwart

Pluspunten

• Prettig gebruik, één dikke knop aan voorzijde zodat je niet per ongeluk verkeerde knop van de instellingen indrukt. Andere toetsen zitten (onhandig in zwarte kleur) aan de zijkant, maar pluspunt... de afstandbediening maakt alles weer goed en is heel praktisch in gebruik.
  • De garantie van 3 jaar, en het garantie-beleid daarin.

Minpunten

• nog niet ontdekt, na ruim 2 jaar nog niet!

Ik ben geen diehard die altijd het neusje van de technische zalm uitzoekt, ik ben een gemiddelde doorsnee koper/gebruiker die : best for value, of te wel beste koop naar eigen gevoel belangrijker vindt als een geheel technische beschrijving hier, waar ik toch maar de helft van snap.

De oude toeter monitor, het zware kreng, ook een Syncmaster 17 inch, kreeg kuren na 6 trouwe jaren, dus.. net als Opel en Volkwagen eigenaren dat met hun auto doen... lag mijn voorkeur dus weer op Samsung.
Wij schrijven: 24-05-2008. Woon in Hengelo (OV) dus ligt het voor de hand om de buurtjes hier: BCC en MediaMarkt die gebroedelijk naast elkaar liggen aan te te doen. BCC ben je wat sneller door heen door minder uitgebreid assortiment, en met hun prijzen in het hoofd, naar de buur de MediaMarkt. Daar viel mijn keus direct op de stuntaanbieding van de SyncMaster 223BW en de resolutie van 1680 bij 1050 voor 229 euro was op dat moment een bewuste koop. Zag geen andere merken of alternatieven in de 22 inch widescreen voor de zelfde prijs. De Garantie van 3 jaar kwam 18 maanden later goed van pas.
Het scherm wordt bij mij aangestuurd door een NVIDIA GeForce 9600 GSO met intern (op de kaart) videogeheugen van 512 Mb RamDac, en gedeeld systeemgeheugen van rond de 1800 Mb, met 2 DVI, het tweede scherm (met ingebouwde TV) is een Samsung SyncMaster 2032mw, haald zelf resolutie en voor de TV helaas HD-Ready.

Scherm begon kuren te vertonen na 18 maanden. Wat wit moet zijn kreeg een blauwe gloed en digitaal viel terug naar anoloog.

3 jaar garantie en, geen enkel probleem vertelde MediaMarkt mij, het wordt opgestuurd en het duurt circa 4 weken voordat U hem weer gerepareerd terug krijgt, maar na 3 weken had ik hem al terug, nieuw LCD scherm er in gemonteerd.

Ik heb meer producten van samsung... die 3 jaar zonder zeuren garantie, is het mij gewoon waard: Zit in de WAO dus financieel ga ik voor zekerheid, de garantie dus!

• NVIDIA GeForce 9600 GSO
  • Windows Vista x64

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 223BW Zwart?

hey man leuke review kan er me eigenlijk wel in vinden heb er ook een, alleen die doet het na 4 jaar nog steeds errug goed.dank je voor de moeite (af en toe wel lekker om eens een niet al te ingewikkelde review te lezen)