Call of Duty: Infinite Warfare, PS4

€ 17,99
Specificaties PlayStation 4 • Actie, Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Call of Duty: Infinite Warfare, PS4 Review

JesseR25NL 25 oktober 2016, laatste update op 25 november 2016, 804 views

Call of Duty: Infinite Warfare, PS4

Prima spel heb de beta gespeeld, erg genoten

Pluspunten

• Graphics
  • Mechanics

Minpunten

• Server connectie 1e weekend slecht

Gameplay Score: 4
Beeld Score: 4
Geluid Score: 4
Besturing Score: 5
Stabiliteit Score: 3

Mijn mening over de Beta die in de laatste weekenden van Oktober

Goede voorproef van de game! Ik heb in de afgelopen 2 weekenden de Beta gespeeld.

De beta begon officieel op vrijdag 14-10,
maar dat was voor vele personen pas de dag erop, omdat er 1000den tegelijk op de servers gingen.

Op die zaterdag heerlijk gespeeld op de beta en het weekend erna ook.

Maar er waren nog enige server issues. (meer het 1e weekend)

Bijvoorbeeld in mijn geval:

Ik had het gevoel dat ik een heel magazijn in iemand schieten om hem te doden.
Ik moest vaak het spel afsluiten voordat ik iemand zijn party kon joinen.
Soms crashde het spel en daarbij kreeg ik een ps4 foutcode.
Af en toe kwam ik niet op de servers terecht en kreeg ik een melding dat de beta was afgelopen, heel raar want dat was op zondag 16-10.

Al die problemen kwamen ook voor bij andere spelers, dat heb ik gelezen op verschillende tweets.

Het fijne aan het 2e weekend van de beta was, dat het open was voor iedereen die niet had gepreorderd.

Ik had zelf 15 codes dus werd op mijn YouTube vol gespammed en op mijn Twitter ook. Omdat iedereen de beta wou spelen.
Gameplay Hoe speelt het /movement/connectie/Maps, Unlocks , Game modes

De gameplay was smooth, ik had weinig lag and framedrops. de maps zagen er mooi uit qua uiterlijk, de wapens zagen er goed uit.

Het speelt erg fijn het is snel maar er zijn ook soms stukken dat het wat minder snel gaat

De movement in IW hebben ze een beetje nagemaakt van de voorgaande COD BO3, Zelf vind ik het wel een fijn iets, maar ik heb liever de "Boots on the Ground" Movement

De ingame connectie was ook goed niet een keer het potje uitgevallen of dat er een Host migration was.

Maps
Er waren 5 Maps in de beta 2 zijn later toegevoegd (terminal precinct)

Frost : kleine , redelijk veel actie maar soms kom je ook stil te hangen met actie. speelt zich af op de ijzige jupiters maan.

Throwback : Klein, veel actie , actie is in het midden van de map. speelt zich in een toekomstige boerderij/stad af.

Prestinct : Medium map in de urban van japan, meeste actie is het midden en aan de buiten zijdes van het midden.

Frontier : Klein, veel actie , map speelt zich af in de ruimte, actie is meestal in het midden

Terminal de remake in de ruimte! iedereen die mw2 en 3 heeft gespeeld weet hoegoed terminal is , Het is een kleine map met veel actie op lange maar ook korte afstanden.

Unlocks
Je unlockt redelijk snel wapens perks en attachments.
Ze hebben er een feature ingemaakt dat je challenges hebt voor een team en als je die challenge haalt in verschillende levels Bronze Zilver Goud, bij elke levels krijg je steeds meer XP voor je team. Bij verschillende teams kan je een speciaal wapen verkrijgen.

maar als je dat wapen sneller wilt hebben moet je Keys krijgen voor supply drops, keys zijn te verkrijgen door potjes te spelen.

maar je kan ook die speciale wapens unlocken door ze te kopen met salvage.

salvage is een ingame currency waarmee je varianten kan kopen.
Salvage kan je verkrijgen door Supplydrops te openen en te levelen. in game.

Uitleg van de Teams
Als speller van de beta, kreeg je een kans om verschillende missie teams uit te proberen. Missie teams geven de spelers de kans om verschillende levels te behalen door missie opdrachten te halen,
De team leider geeft missies, en spelers krijgen beloningen door die opdrachten te halen.

Rewards include calling cards, Rig cosmetics, and emblems. Two of the game’s four Mission Teams will be available to players in the beta: the JTF Wolverines, who focus on aggressive combat, and the Orion Initiative, which leans toward strategy and objective-based missions.

Gamemodes
Teamdeathmatch 100 kils om te winnen.
Domination 3 Flags 200 points to win.
Gungame bij elke kill een nieuw wapen.
Defender Je moet een bal zolang mogelijk vast zien te houden
Raad ik het aan om het spel aan te schaffen?

Zelf heb ik de Legacy editie gekocht met de Cod4 Remaster voor 90 euro bij GameMania.

Ik raad het spel aan als je van een iets minder snelle COD houd,
vergeleken met COD BO3 is het een stukje minder snel geworden. Maar er zit nog genoeg actie in.

Ik raad het sowieso aan om hem te halen als je een echte COD fan bent.

Er was veel "haat" op de singleplayer reveal trailer 3m dislikes :|

Persoonlijk geef ik het spel/beta een 7,5/10
-----------------------------------
Dit was mijn eerste review voor Tweakers.net.
Ik hoop dat jullie het een goede/redelijke review vonden over de BETA van Infinite Warfare

Heb jij ook een Call of Duty: Infinite Warfare, PS4?

Hoi! Wat leuk dat je een review op Tweakers hebt gezet. Zelf helaas nog geen tijd voor gehad om mij hierin te verdiepen.

Ik denk dat het verstandig is om het allemaal iets uitgebreider te vertellen. Ik weet nu namelijk niet zo goed hoe het spel precies speelt, aangezien ik de voorgaande COD waarnaar je verwijst, niet gespeeld heb.

Je kan denk ik ook vertellen over de maps, zijn ze groot, klein, liggen de spanpoints niet te dicht bij elkaar. Over de load-outs die er zijn en of je alles snel vrijspeelt of niet.

Succes!
Ik heb m aangepast ik hoop dat u het een betere vind dan dat ik eerst had gedaan!
Oke bedankt ik pas hem zsm aan als ik thuis ben
"het is niet een heel erg snel spel."

ik heb wat heel anders gemerkt in de beta. 1-5 kogels voor een kill, 30 kogels in magazijn. do the math.

ik zelf vind het een combinatie van AW en BO3. ik vind het spel zelf veel te snel. je word makkelijk gekillt.. als je tegenstander als eerst vuurt ga je zoiezo dood. binnen 20 meter is het niet mogelijk om te onstappen als je onder vuur ligt.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.