Specificaties 15,6" (1366x768), 750GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire 5560G-6348G75MN Review

SybrandJissinkNewbie 19 oktober 2016, 142 views

Acer Aspire 5560G-6348G75MN

In 2011 heb ik deze Aspirce gekocht vanwege de specs en de prijs kwaliteit verhouding. De laptop gaat al ruim 5 jaar mee en is prima bevallen. Samengevat na 5 jaar gebruik: Nog steeds tevreden over de specs van deze laptop. Ik blijf 'm gebruiken als tweede laptop.

Pluspunten

• Multi tasken
  • Prima specs
  • Gaat al ruim 5 jaar mee

Minpunten

• Touchpad
  • DVD erg slap

In 2011 heb ik deze Aspirce gekocht vanwege de specs en de prijs kwaliteit verhouding. De laptop gaat al ruim 5 jaar mee en is prima bevallen. De 8 GB geheugen zorgen voor prima mogelijkheden om te mulitasken.

Ik heb de laptop gebruik voor video bewerking en dat was goed te doen. Verder had ik vaak tientallen processen draaien en vele vele tabbladen in Chrome open. Dit alles ging altijd soepel. Ook heb ik er meerdere download programma's op gedraaid met bijbehorende risico's.

Na verloop van tijd werd het opstarten wel eens iets langzamer. Ik heb wel regelmatig maar niet heel spannend onderhoud gedaan.

Zelf heb ik altijd met een externe muis gewerkt. De batterij gaat minder lang mee dan modernere laptops. Verder is de laptop anno 2016 natuurlijk vrij dik. De DVD \/ CD heb ik vrijwel nooit gebruikt maar was erg zwak. Na meerdere jaren was er een USB slot wat niet meer functioneerde. Bluetooth heb ik nooit echt soepel aan de praat gekregen.

Samengevat na 5 jaar gebruik:

Heb jij ook een Acer Aspire 5560G-6348G75MN?